Versterken van de interne organisatie

Succesvolle organisaties groeien en realiseren meer impact. Dat kan alleen als je klanten tevreden zijn en je interne organisatie op rode is. Hoe doe je dat? We lichten je organisatie door en geven advies. En we leveren ervaren interim-managers die jou bij crisis of juist bij het realiseren van grote ambities een fase verder begeleiden.


Klanttevredenheid

Weet jij hoe je klanten of financiers jouw organisaties zien en beleven? Zijn ze tevreden over de dienstverlening? Wij brengen voor jou de customer journey in kaart: wat hoort, ziet, voelt,denkt en beleeft de klant? We kruipen in de huid van de klant en beschrijven wat hij meemaakt. En geven advies hoe het beter kan

Relatiebeheer

Gevers of klanten kunnen afhaken als ze wenig of geen gerichte aandacht krijgen. Wanneer jij zorgt dat de donateur of financier zich goed voelt bij de organisatie, zal hij meer bijdragen. Hij wil het gevoel krijgen dat zijn bijdrage de beste gift is die hij ooit deed. Het binnenhalen van nieuwe partners en relaties kost meer moeite dan invesetren in het behoud van de bestaande. Wij adviseren je hoe je relatiebeheer goed inricht en welke tools je daarbij kunt gebruiken.

bedrijfsprocessen

Een goede backoffice zorgt dat het ondernemerschap goed geborgd is. Zijn de bedrijfsprocessen goed in kaart gebracht? Kun je kosten besparen of efficiencywinst boeken? Hoe kom je in aanmerking voor o.a. de CBF-erkenningsregeling? Hoe zorg je dat jouw organisatie MVO-proof is?

Interesse? Mail ons of bel!